Apple Store İstanbul (Zorlu Center) Açılışındaydım

5 Nisan 2014 Cumartesi (16:49) tarihinde, Teknoloji altına eklendi.

Apple nihayet Türkiye’deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center‘da görkemsiz bir törenle açtı.

Açılış 10’daydı. İzdiham olacağını düşünerek ağırdan aldım, saat 12’ye doğru kahvaltının ardından evden çıktım. 40 dakika sonra Zorlu Center’daydım. Girdikten biraz sonra sıranın ucunu gördüm zaten. Önceki günün akşamından sıraya giren Apple tutkunları mı dersin, Apple ile hiç alakası olmayıp gelenler mi dersin, biraz tezat bir kitle aynı oksijeni soluyordu.

Sıra kolay kolay bitmez diye diğer mağazaları dolaştım önce biraz. Ardından Chai Tea Latte’mi alıp sıraya doğru yöneldim, 30-40 metre kadar (100 kişiden fazla) kısalmıştı, yamadım kendimi en arkaya. Burada bir güvenlik görevlisi bizi trolleme girişiminde bulundu. Üst kattan bilet alıp sıraya öyle gireceksiniz falan dedi, pek ciddiye almadık, zaten o gereklilik sabah gelenler için geçerliymiş, sonradan görmüş olduk.

apple store istanbul zorlu center mağazası açılışından fotoğraflar

Beklerken daha önce internette birbirimizi gördüğümüz ama hiç bir araya gelemediğimiz sektörden tanıdıklarla karşılaştık. DonanımHaber Apple editörü Mustafa da oradaydı. Sıra sıkıcı geçmedi hal böyle olunca, konuşa konuşa erittik. Mustafa dün akşamdan sıraya girenler arasında, mağazaya ilk giren kişi aynı zamanda. İkinci kez bekliyordu, bu kez benim birkaç metre arkamda.

Havalı bir karşılama ile tezahüratlar eşliğinde içeri alındık. Çalışanlar misafirleri epey şımarttı girişte. Tişört de verdiler birer adet. Girdik, gezdik, gördük ama ne açılışa özel bir indirim, ne cezbedici başka bir detay vardı. Beklentinin yüksek olduğu, yavan bir açılıştı.

Apple Online Mağazası’ndan alabileceğimiz her şeyi koymuşlar, onun dışında bir şey var mıydı bilemiyorum çünkü mağazada gezilebilecek bir rahatlık yoktu. Ürünleri inceleyebilmek pek mümkün olmadı haliyle. Gürültülüydü biraz da, fazla duramadım ama yine de açıldığı gün oradaydım diye torunlarıma anlatabilirim artık.

Bu mağazanın en büyük faydası, bundan böyle Apple’ın yeni ürünlerine Avrupa ile aynı zamanda 2 yıllık Apple garantisi ile ulaşabilecek olmamız. Onun dışında Pupa’dan, Troy’dan çok bir farkı olduğu söylenemez.

Kurdeleyi kestik, vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

Bu gönderinin faydalı olabileceğini düşünüyorsanız paylaşabilirsiniz.

“Apple Store İstanbul (Zorlu Center) Açılışındaydım” için 2 cevap

  1. Gülşah dedi ki:

    Doğrusu adınızı daha bugün duydum ve yazılarınızı bugün okudum İnsanın kafasında tek bi soru işareti kalıyo Teknoloji nasıl olur da bu kadar sevilir farklı konulardan bahsetmişsiniz lakin en kalıcı bu gözüküyo Sayenizde bugün teknolojiye merhaba dedim ve merak edip bir sürü konu okudum meğer cok güzel şeyler varmış (cizgi roman okumayı seven birinden) -- üniversiteli gençten :) iyi akşamlar Mr Numan

  2. Gülşah dedi ki:

    Umarım okursunuz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Bunlar da İlginizi Çekebilir


Microsoft’tan Anlamlı Bir Soru: “Mavi Hap mı, Mavi Hap mı?” Microsoft'un bitmek bilmeyen Windows 10 tacizinden bahsedeceğim. Talha Aynacı'nın "Özdemir Asaf'ın 'İki seçeneğin var; ya kal, ya gitme.' dediği..."... 24 Şubat 2016 Çarşamba günü eklendi.
Chris Boardman’dan Geleceğin Bisikleti Efsane bir bisiklet konsepti. Bu bisikletin tekerleği delinmeyecek ve sadece sahibinin parmak iziyle açılabilecek olan kırılmaz kilidi sayesinde asla... 2 Eylül 2009 Çarşamba günü eklendi.
TTNET’in İnternet Kesintileri Sonrası Gösterdiği Yandex Reklamı Bir süredir internet kesintileri sonrası tarayıcıda bir reklam beliriyor. Bazen sırf bu reklamı gösterebilmek için kasten interneti kestiklerini... 30 Eylül 2014 Salı günü eklendi.
Daha fazlası için tıklayınız →

Numan Çebi Merhaba! Ben Numan. Henüz tanışmadıysak, ben kullanıcı-merkezli web siteleri ve mobil uygulama arayüzleri tasarlıyorum. Hakkımda daha fazla bilgiye buradan erişebilirsiniz. → Bu blog sayfasında ise sosyal ağlarda kaybolmasını istemediğim konularda, 2007'den beri üşenmeden ara ara yazmaya devam ediyorum. RSS
Öne Çıkarılanlar
Apple ile “Akışkan Arayüzler Tasarlamak” Üzerine, Ders Niteliğinde Sunum Apple nihayet Türkiye'deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center'da görkemsiz bir törenle... 8 Haziran 2018 Cuma günü eklendi.
Neden Venezüela’ya Taşınmıyoruz? Apple nihayet Türkiye'deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center'da görkemsiz bir törenle... 24 Mayıs 2018 Perşembe günü eklendi.
UXistanbul 2017 ve Karl Gilis’in “İlk Buluşma Prensibi” Apple nihayet Türkiye'deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center'da görkemsiz bir törenle... 11 Mayıs 2017 Perşembe günü eklendi.
UX Alive 2017’den “UX Ne ki?” Diyenleri de İlgilendiren Notlarım ve Konferans Günü Özeti Apple nihayet Türkiye'deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center'da görkemsiz bir törenle... 3 Mayıs 2017 Çarşamba günü eklendi.
📚 Kitap Tavsiyelerim (2017) Apple nihayet Türkiye'deki müşterilerini ciddiye aldı ve ülkemizdeki ilk mağazasını bugün İstanbul Zorlu Center'da görkemsiz bir törenle... 18 Nisan 2017 Salı günü eklendi.
Blogumda Google ile hızlı arama yapabilirsiniz.

Bu sitede yer alan içerikler izinsiz kopyalanamaz, kaynak belirtilmeksizin alıntılanamaz. (Gerektiği durumda lütfen e-posta ile bildiriniz.) Hassasiyetiniz icin teşekkür ederim.

TELIF HAKKI, 2007-2019 NUMANCEBI.COM